Medlemsfakturering 2018

Vi har tatt i bruk elektronisk medlemsregister med faktureringsmuligheter.

Klubben har nylig tatt i bruk elektronisk medlemsregister. I forbindelse med det skal vi begynne å fakturere medlemskontigent. Noen har allerede fått faktura og noen har allerede betalt direkte til vår bankkonto. Vi ber om at ingen betaler direkte til bankkonto lenger, men heller betaler fakturaen.

Før vi sender ut faktura til alle vil vi utelukke de som allerede har betalt. Om du som allerede har betalt allikevel blir fakturert kan du ta kontakt på idrettslagetnordlys@gmail.com så retter vi opp i det.

Dersom du er medlem, ikke har betalt og heller ikke mottar en faktura innen 15.02.2018 så betyr det at du dessverre ikke er korrekt registrert i vårt medlemregister. Da bør du ta kontakt med oss på idrettslagetnordlys@gmail.com. Det er viktig at medlemskap er korrekt registert og gyldig for at lisenser og forsikringer i forbindelse med aktivitet i klubbens regi skal være virkende. I tillegg er det naturligvis viktig for klubbens økonomi at alle medlemmer betaler sin kontigent.

Du kan sjekke dine medlemsskap på MinIdrett.no.

Vi har forsøkt så langt det lar seg gjøre å fakturere familiemedlemskap der det er relevant. Om du får faktura for enkeltmedlemskap og heller skulle hatt familie, eller vice versa, så ta kontakt på idrettslagetnordlys@gmail.com.

De fleste vil motta sin faktura i MinIdrett (de som ikke har en MinIdrett profil bør opprette en og der søke om medlemskap). Resten vil få den på epost.

PS: Fakturering av familiemedlemsskap fører dessverre til at alle i familien mottar faktura. Det er altså samme faktura og skal kun betales en gang.

Følg oss på Facebook!

©2018 Spoortz AS (tidligere 123klubb) leverer totalverktøy for effektiv klubbdrift